17 december 2014

O som i tre dagar till jullov

O som i onsdag, och en rätt hektiskt sådan på jobbet. Vi började morgonen med ett uppträdande, fortsatte sen med jullunch (omg, är fortfarande i matkoma!) och avslutade med en rätt lugn eftermiddag. Ni kan ju gissa om barnen var nöjda över det snötäckta landskapet! Pulkabacksvakt, I am... Hemma var jag vid fyra ungefär. Fortfarande i matkoma. Kände inte alls för att äta nåt, så det blev bara en toast till middag. Sambon fick potatis och fiskpinnar. Veckans REKO-träff hölls på HVC's parkering ikväll, så för mig var det bara att traska över den snötäckta gräsmattan klockan 18, handla mina två smörgåstårtsbröd (ni kan bjuda in er själv här på jullovet så har jag orsak att göra smörgåstårta, okej?) och gå tillbaks hem. Eller ja, for via butiken också. Via.. ja det kanske det inte räknas som när det är 500 meter åt andra hållet men... Sen har jag pysslat på med nånting. Vad, det ska ni få veta i kvällens videoblogg! Stay tuned.

PS ni vet väl att tomten lurar bakom hörnet?

2 kommentarer:

  1. Minns du O från bantis? Varenda gång jag hör bara O, så tänker jag på he!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha joo :D "O" som i Underjorden, lol :'D ja tänker å allti på he! å på att Sabbe fick hjärnskakning pga he...

      Radera