3 december 2014

3000

Skepp o hoj pirater! Här firar jag onsdag med att jobba till lite före fyra, och tackar gud och alla hans änder för att jag hade bilen idag, och inte behövde cykla hem i det förskräckliga vädret. Har värmt en portion av gårdagens middag och sitter som bäst i soffan bredvid sambon som lirar gitarr. Lite tisdag över det hela... MEN! Idag ska jag inte sitta hemma hela kvällen, som igår. Jag är nämligen påväg på hemliga uppdrag (igen) lite senare. Efter det ska jag också svänga in via svärföräldrarnas och fixa lite NNSB-papper. Har tydligen slarvat med nån redovisning.. Upps.

Sen råkar detta vara mitt tretusende inlägg. Wohoo! Det firar vi med en onsdagsbild på mig, och ett löfte om en lite annorlunda videobloggjulkalenderlucka (ja, det är ett ord...) ikväll. Ni missar väl inte?

PS Borde tvätta håret... Men ni vet ju hur jag känner för att duscha! Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar