27 december 2014

Checklista för 2014

I januari skrev jag detta inlägg, en "att göra"-lista för 2014. Nu tänkte jag kryssa av det jag fått gjort så får ni se lite vad som hänt under året. Om några dagar dyker det sen upp ett "mina mål för 2015"-inlägg.

HEMMA:
* Få färdigt kontoret
/ Fixa gårdsplanen
/ Göra mig av med allt det jag/vi inte behöver
- Röja uthuset

HÄLSA:
/ Uppehålla goda mat och träningsvanor samt svänga ätandet till en hållbar livsstil (åtminstone framtill september gick det bra!)
- Nå delmål 1 och 2 gällande vikten

LIVET:
* Lära mig tycka om mig själv
* Uppskatta det och dem jag har i mitt liv
/ Bli bättre på det jag gör, t.ex. på jobbet (vet inte riktigt hur jag menade men?)
/ Vara mindre negativ, fokusera på det positiva istället

ÖVRIGT:
/ Spara pengar (det gick bra tills jag köpte bilen, då tömde jag mina konton)
- Hålla efter med det jag shoppar hem (EEEEEHM, NO!?)

* = Uppnått
/ = Till viss del
- Inte uppnått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar