19 december 2014

25 saker jag tycker om

Såhär i väntan på årsresumén här på bloggen tänkte jag samla lite bilder från Instagram-arkivet åt er, och göra en lista med saker jag tycker om. 25 saker blev det för mig, hade lite svårt att välja som vanligt... Haka gärna på ni också!
I så fall får ni gärna sätta en kommentar här under och länka till inlägget. Okee?

Choko
Inredning
Långa promenader med goda vänner
Resor / uppleva nya saker
Inrednings/bakningstidningar
Stjärn-mönster
Varmans
Tv-serier/film
Musik/Sjunga
Mitt jobb
Solnedgångar
Ridturer genom sommarlandskap
Gamla hus / gamla saker
Att baka
Soool och bruna ben
Cykla i kvällssolen
Loppisrundor
Att klä upp mig
Lockigt hår
Mjukglass
Tulpaner
Bärkvarg
Träningsresultat
Ljusmys
Bada bastu

3 kommentarer:

  1. Jag gjorde också en slags "gilla-lista" på min blogg för ett tag sen, fast med ett lite annorlunda koncept :) --> http://marvelicious.blogg.se/2014/december/abc-saker-jag-gillar-del3.html#comment

    SvaraRadera
  2. Kul grejj :)
    Här är min lista: http://mimmispyssel.wordpress.com/2014/12/19/25-saker-jag-gillar/

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera