12 december 2014

Amalia-inspiration

Igår var jag bjuden på en VIP-kväll vid härliga inredningsbutiken Amalia, denna gång i Nykarleby-affären (jag bor i princip granne med Årvas-butiken). Det var fina Madeleine som hade bjudit in mig, tack för det! Vi var åtta bloggare som träffades över inspiration, prat, skratt och lite gott att tugga på. Anna, som äger butiken, bjöd på både sött och salt till glöggen, och dessutom fick vi en hel del tips och idéer. Jag passade på att bomba henne med massa frågor om hur jag ska få liv i mina halvdöda grönväxter, och hur jag ska hålla dem vid liv i första taget... Hittade massa fint, men fattig som jag är just nu, försökte jag hålla mig till bara det jag absolut måste ha (eeh, mina gränser är inte så fina...). Blev i varje fall väldigt inspirerad! Sen hade vi en liten utlottning under kvällen, och vet ni, JAG VANN!!! Helt otroligt alltså, tredje vinsten på under två månader! Som avslutning fick vi ännu varsin liten goodiebag. Får säga tusen tack till Madde som ordnade, till alla trevliga prickar som dök upp (jag var rädd att jag inte skulle ha nån att prata med), och inte minst till Anna på Amalia, som fixade så fint åt oss! Har ni inte besökt Amalia så MÅSTE ni göra det. Kolla nu ba:

Emmi (som har en av de roligaste bloggarna jag vet!) och Sandra, med lilla Milea i famnen
Självaste Madde herself, och Carro i bakgrunden
Sandras "plantering" VS min. Vilken tror ni jag gjorde..? HAHA.
Innehållet i goodiebagen!
Mina inköp för kvällen.
Lotterivinsten!

Och några mobilbilder (alltså herregud, jag kommer aldrig över KVALITETEN!!!):
Elin, med lilla Selma, Ann-Sofie och Beth var också på plats.
 Sandra började jobba, haha!
TUSEN TACK FÖR KVÄLLEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar