15 december 2014

New in

I den trettonde luckan berättade jag ju för er om min fina bloggvinst som bara går sönder i posten.. Nå, nu har jag hämtat hem den söndriga lyktan, och till min lycka insett att det bara var dörren som gått sönder! Alltså kan det hända att jag kan använda lyktan i alla fall. Ska springa in till House by F nån dag denhär veckan, om jag kommer mig till stan, och fundera på alternativ.. De lovade faktiskt en helt ny lykta åt mig. Men det känns ju dumt om detta blir min tredje "gratislykta"...

Jösses så stor dendär lyktan är! Trodde inte de var sådär mega alltså.. Men fint blir det bara jag får placerat den på rätt ställe!

Igår berättade jag ju också att Tees och jag hade utbytt julklappar. Ett av paketen jag fick var så stort att varken jag eller Kalle kunde hålla oss till jul.. Vi bara måste öppna det! Och fatta lyckan när jag såg vad paketet innehöll:
 En SUPERSTOR MINTGRÖN VÄGGKLOCKA! Den kommer passa perfekt där i hallen ovanför gamla fönstret.. Alltså Tees, hon vet nog precis vad jag vill ha <3

PS, jag har bakat Rocky Road...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar