22 oktober 2014

Quickie


Slänger bara in ett snabbt hej. Som vanligt är jag på språng, denna gång är jag påväg till Vasa (för andra gången denhär veckan). Har så fullt program dessa dagar att jag inte ens hinner berätta vad jag har på agendan, haha! Men ikväll ska jag i varje fall på bio med tjejerna, vad vi nu vill kalla oss. Vi går under namnet Nykaabigirls + Maria, Tjängan på språng (vår FB-grupp) eller Sweet baby Jesus (vår whatsapp-grupp). Kalla oss vad ni vill, det är i varje fall Madde, Cila, Maria och Sara jag ska umgås med ikväll. Vi ska hälsa på hemma hos Sara och Adde och sen se filmen Gone Girl på bio. En såndär lite bättre onsdag alltså!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. ja tyckt an va riktit bra! intressanta vändningar, int precis va man had tänkt se :D liiiti väl lang kanske, men annars va ja nog impad!

      Radera
  2. Sweet baby Jesus e jo lätt bäst. :'D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha joo, Kalle skrattar allti tå an sir e :'D

      Radera