13 oktober 2014

Every single word

Torrövar lite inför det utlovade videoinlägget (härregud, vad har jag gett mig in på!?) och testar att bädda in videor Carro-style. Det verkar ju som om jag har varit helt totalt fullständigt korkad i två år... Hejja mej! Nånämen, faktiskt, det FUNKAR INTE ÄNDÅ!! Jag har ju försökt bädda in på "skriv" funktionen, men det gick inte med "html" heller. Ja, videon syns när jag skriver inlägget men varken i förhandsgranskningen eller i det publicerade inlägget kommer videon fram! Den försvinner liksom. Kan det vara nån inställning jag har? Janå, till min stora förvåning märkte jag att på knappen "infoga video" kunde man välja "från YouTube", och DET funkade. Janåmen. DOOOOH! Då återstår bara att se hur bra det går att överföra nåt från kameran till bloggen... Sånt jag själv har filmat som finns sparat på datorn har jag i alla fall aldrig fått uppladdat här på bloggen. Känner mig lite hjälplös faktiskt!

PS Ni måste lyssna/titta på denhär videon! Det är världens i särklass bästa låt, sångare och akustiska uppträdande. Okee?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar