7 oktober 2014

Hemma och vänder

Häjhäj! Här försöker jag slappna av några minuter så länge jag har möjlighet. Trampade iväg mot jobbet 7:50 imorse, trampade hemåt igen 17:45. Orsaken till mina långa arbetsdagar denna vecka är att vi har föräldrasamtal på avdelningen. Det hör till mina uppgifter som barnträdgårdslärare att hålla dessa samtal två gånger i året, och höstens samtal är alltid lite intensivare än vårens. Tack och lov så är jag inte särskilt nervöst lagd när det kommer till uppgifter i stil med denna, utan jag pladdrar på som vanligt. På gott och ont...

Nu har jag värmt en Panini som pappa skänkt, printat ut protokollen till kvällens möte och konstaterat att jag inte orkar byta kläder, dagens jobb-outfit får så lov att duga. Ska riktigt strax bila iväg till ABC och inta mötesläge. Får väl hoppas att det inte blir alltför många utdragna diskussioner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar