20 oktober 2014

New in

 Som att det inte räckte med att jag ärvde tre påsar inredningstidningar av Bea (gudmors mamma/morfars brors fru), Louise skänkte mig en hel hög också! Tackar och bockar och nu får jag börja leta efter en till trälåda...
 Mamma var till IKEA i helgen och köpte hem HUNDRAÅTTISEX doftljus åt mig. Nu ska jag väl kanske klara vintern?
Kalle fick en svärmorstunga av min mommo. Den passar egentligen ganska bra där bredvid spisen!
 En fredskalla fick jag också. Nu ryms det inte fler blommor i vårt hus så hoppas verkligen att några av dem jag har dör snart...
Inga fler rosor i sikte i rabatten! Klippte istället några kvistar av mina garderobsblommor och satte i glasflaskan. Perfekt!

2 kommentarer:

  1. Alltså svärmorstungan var ju faktiska av mej - det är ju jag som är svärmor! Men den härstammar från den som mommo gav åt papp diin för nästan 30 år saan och som vi ju fortfarande har kvar.

    SvaraRadera