3 oktober 2014

Happy b-day

 2005
2010
2014

En höstkväll för tio(!) år sen träffade jag Therese för första gången.  Kan fortfarande inte fatta att det gått så länge! Åren har passerat, våra liv har korsats mer eller mindre under tiden. Therese har haft en fästman, varit ute i världen och hunnit få en son. Själv har jag bytt kar en gång och flyttat två under tiden, men annars står jag väl i princip och stampar på samma ställe. Vi är så lika, men ändå så olika. På något vis har vi alltid kompletterat varandra. Aldrig haft nåt problem med att vara oss själva tillsammans. Pratat om allt, skrattat åt allt, sörjt med varandra, varit glada för varandras skull, gett varandra råd och tips, pratat ut om världens små och stora bekymmer. Jag är så himla glad att jag har Therese i mitt liv. Hon är en ovärderlig vän som jag aldrig nånsin kommer att släppa. Eftersom jag också fick äran att bli fadder åt hennes son kommer våra liv föralltid att vara ihopkopplade. Och jag kan inte annat än vara lycklig över det. Mimmi & Tees, rockin' it since '04!

Så, älskade älskade vän, grattis på födelsedagen! Hope you'll have a good one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar