11 juni 2014

Wednesday

Seg tjej här hej! Tjena. Trött i knoppen efter en riktigt "klippa och klistra"-dag på jobbet. I sju timmar har jag suttit och klippt, laminerat, limmat, placerat ut, och samma procedur igen. Bara lite mat och kaffepaus emellan. Men nu börjar det bli klart med namnlappar osv. inför hösten, så det känns bra! Trampade via st1 för att lämna in ett H&M-paket på hemvägen, och så bänkade jag mig här i soffan. Ryggen känns bättre idag, bara lite känningar när jag böjer mig (så det ska jag ännu undvika), så vila och värktabletter har funkat! Men känns att jag inte rört på mig ordentligt på en vecka... Nå, ikväll botar jag träningsabstinensen med att åka till Vörå och släpa med Linn på en lååång promenad. Imorgon ska ni hoppas att jag är så kry att jag kan ta min sketna rygg till gymmet för att gå igenom nya programmet med Sabina. Vi ska nämligen börja splitta passen i över- och underkropp nu, och jag ska gå på gymmet tre gånger i veckan. Får se hur det går då! Hoppas som fa-aan att ryggen håller.

3 kommentarer:

  1. Va blir de för åldersgrupp för dig i höst? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. "flyttar med" 8/10 av gruppen, o ska vara på Mystacken me -10 o -11 födda, så alltså 3-4 åringar :)

      Radera
    2. Just så, 3-4 åringar är en riktigt härlig åldersgrupp. :)

      Radera