12 juni 2014

Strenght

Idag har jag varit duktig. 1. Nästan allt är iordningställt på nya avdelningen nu, och jag är så nöjd! Till och med färgerna matchar, i huset som annars är världens kaos av färger, material, former och årtionden... 2. Åt inget av gårdagens överblivna persikokaka på kaffepausen, fast jag satt rakt framför den och visste hur god den skulle smaka. Gjorde en fruktsallad av nektarin, kiwi och banan istället. Och det var minst lika gott! 3. Stannade kvar utöver mina sju jobbtimmar och gjorde diverse småfix. 4. Middagen blev panerad fisk med grönsallad, avokado och dippsås, för att orka ladda för kvällens gym. Ryggen är inte helt återställd, men känns ändå helt ok. Så 18:30 ska jag befinna mig på Gnistan för gymgenomgång med Sabina. Taggad! Vi kommer att köra en halvtimme av vardera passen, överkropp och underkropp, så jag får ett hum om vad det går ut på. Sabina ska fota övningarna så jag minns dem sen nästa gång. Så stay tuned, kan hända ni får se Mimmi in action än ikväll! Men fy så limin jag kommer vara i helgen...

Efter senaste PT-träff såg jag ut såhär. Kroppen har ändrat en del igen! Ska bli kul att sätta före- och efterbilder sen i augusti! För att inte tala om måtten. Och ja, jag är ännu superspänd på hur det ska gå med mina 75 kilon på midsommar... Tror inte så hårt på det, men bara jag är närmare 75 än 80 är jag nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar