28 juni 2014

Tired

En ovanligt kort, men tung racingdag bakom. Start från Årvas klockan sju, var i Härmä nån gång efter halv åtta. Kalle och Martin körde EVK, jag och Ida körde EVK-naiset och sen kördes ännu EVK-juniorit. Hela tävlingen var över klockan halv fyra. Det har nog aldrig hänt förr! Men skönt så. Bara lite ihopplock, prisutdelning och bådas, så var vi påväg hem en timme senare. Middag på ABC. Sen har jag bara surfat runt och är helt full i huvudet av södernresetankar. Sambon "kollar fotboll" = sover på soffan. Jag frågade klockan halv sju om vi kunde gå och lägga oss. Har underhållit mig såhär länge. Nu borde jag vattna blommorna och sen tänker jag faktiskt borsta tänderna och krypa till kojs. En till likadan dag imorgon, troligen lite längre. Gissar jag fått lite för mycket sol, för lite vatten och konstig mat idag, enligt måendet ikväll...

Och så några Instagram-bilder på det: (ni följer väl mig på mariaheikkilae?)
 Igårkväll, Sierran färdiglastad och redo för avfärd!
Morgonpromenad runt banan. Härmä visade sig från en riktigt bra sida vädermässigt idag! Fick flera fula ränder...
Trubbel i paradiset mellan klasserna. Men det redde upp sig, tack och lov! Jag fick till och med in en lähtövoitto, yeah!
 Gissa hur svettig jag var efter att ha suttit en halvtimme i sträck i en ca 60-graders bil. Nå huhhu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar