28 juni 2014

Buzzador BIC

Som ni kanske vet så är jag en Buzzador. Det innebär att jag nu som då får möjligheten att anmäla mig till intressanta kampanjer, och kommer jag med i en av dem så skickas ett paket hem åt mig med nån produkt för mig att "buzza" om. Idén är alltså att via sociala medier och genom kamratkretsen sprida ordet om denna produkt. Det är väääldigt längesen jag fått grönt tecken för nån kampanj. Förra året buzzade jag Veet's vaxningsprodukter, nu har jag fått möjligheten att buzza BIC Soleil, som också är menat för rakning. Kanske jag ser ut som en kvinna med håriga ben... Hehe. Att gå med i Buzzador är helt gratis, det ända du behöver göra är att fylla i lite frågor och delta i en "skolning". Mycket simpelt! Man får kampanjerbjudanden via mejl och väljer själv om man vill tacka ja till dem eller inte. Har man tackat ja och får bekräftelse om att man kommit med i kampanjen kan man ännu välja att inte delta. Deltar man i en kampanj ska man då alltså buzza om det via sociala medier eller genom att dela ut provexemplar åt sina vänner (jag brukar länka till inlägg som dethär som bekräftelse), och skicka in en kort rapport. Rapporten består i princip bara av ja- och nejfrågor. Vill du också bli en Buzzador? Då kan du ange mig som tipsare! LillMimmi heter jag där.

2 kommentarer:

  1. Ja kom å me i ande sama kampanjen (första för me å sedan Veet, om ja minns rätt). Så vi hör tydligen ti sama håriga-ben-grupp. ;)

    SvaraRadera
  2. haha jaa he måst nog vara nanting me vår kroppsbehåring om ända kampanjan man kombär med i e för hårborttagning ;)

    SvaraRadera