1 juni 2014

Ellos/Jotex favourites

Länge har jag, avsiktligt, hållit mig borta från både Ellos och Jotex hemsidor. Vet att det finns så många fina inredningssaker där som jag bara måååste ha, och som jag inte kan hålla mig från att klicka hem. Nå, idag gav jag in för frestelsen, och ja, visst fanns det tiotals, nästan hundratals saker, jag gärna hade klickat hem. Men stod emot denna gång. Har inga extra pengar just nu, och senaste räkningen som kom från Ellos/Jotex var på nästan 150€, så tror det får räcka med nya prylar för en stund nu. Här ska ni i varje fall få se några prylar jag kommer att klicka hem, NÅN GÅNG:

Vardagsrum/Matsal:

Sovrum:

Badrum:

Kök:

 Ute:

Dessutom har de massor av rea på både Ellos och Jotex just nu, så jag rekommenderar att ni åtminstone tar er en titt! Om ni kan hålla er från att klicka hem halva sortimentet är ju sen inte på mitt ansvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar