20 december 2015

Julkalendern lucka 20

Återigen en sen lucka, sorry, har haft lite mycket program idag, som ni säkert förstod på föregående inlägg. Kalle kom hem vid halv nio och fick för sig att börja öva in en stämma till dagens låt, så det tog sin lilla tid. Sen när jag äntligen var nöjd med min prestation så började han gnälla att hans del inte lät bra. Men det tyckte jag! Man ska ju inte vara för självkritisk.. Kommer från mig, haha! Nå, en lucka fick vi till i varje fall, och idag är det inte vilken låt som helst i luckan. Nej, idag kör vi den låten som jag för alltid kommer kalla min favorit, den låt som alltid har en plats i mitt hjärta, som jag aldrig kommer lyssna sönder och som alltid betyder extra mycket för mig. Skulle det vara så att jag bara fick lyssna på EN låt för resten av mitt liv så skulle det helt klart vara denna. Vilken? Watch over you med Alter Bridge förstås. Lucka 20, varsågoda:

E ska va känsla! Ser ni ju på bilden...

4 kommentarer:

  1. Duktiga ni är.. :) Men vi vill ju höra oxå Kalles röst.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tackar :) på grund av ljudtekniska skäl måst Kalle sitt längre bort, annars hörs int sången utan bara gitarren.. men en duett e nog på kommande ännu!

      Radera