6 december 2015

En bild i timmen: lördag

Godmorgon på er! I all hemlighet hade jag kameran (nå, egentligen telefonen) i högsta hugg hela gårdagen. Således producerade jag en tio bilders serie som fick bli till "en bild i timmen". Vassågoo bara!

 12:40, good morning peeps!
13:40, matdags! Det serverades krysspotatis och lövbiffsrullader i mustapekkasås.
14:40 och jag satte igång med att julpynta bland annat vagnen i köket.
 15:40 och soffhäng i bloggens värld.
16:40 tog vi resten av den goda pepparkaksglassen till "middag".

Klockan är 17:40, och såhär kan det se ut när man riggar igång till julkalenderfilmerier.
 18:40/19:40 och redigeringen som pågick i nästan två timmar.. Tekniken alltså!
 20:40 funderade jag på vilken film jag ska mysa med under kvällen, i och med att sambon for och chaufförade till Vasa.
 21:40 hade jag redan börjat kolla Tills cancern skiljer oss åt.
Tills cancern skiljer oss åt
22:40 och jag är tacksam över mitt liv, hur dåligt det än må vara stundvis. En gråtande pöl kvar på soffan och lite musik i öronen fick avsluta kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar