27 december 2015

En extra söndag

Tycker inte ni också att det är helt konstigt att det är söndag idag? För det var ju söndag igår..? Så känns det här i gården åtminstone! Men det är ju bättre vägen att man får en extra dag, i stället för att det skulle ha varit måndag idag. I och för sig spelar det inte så stor roll för mig som ändå ska vara ledig, men stackars sambon ska ju i jobb imorgon igen efter ledigheten. 

Nå, vad ska vi göra denna extra söndag då? Steg nyss upp, Kalle tankar kaffe och jag ska hoppa i duschen. Nu börjar det märkas att mitt hår mår lite bättre efter kapandet, för det är inte lika torrt längre, alltså dras oljan ur schampot och balsamet upp i håret = flottigt hår. Vilket jag aldrig haft problem med förr.. Nåja, får väl bara duscha lite oftare och se glad ut! Duscha måste jag i varje fall, för idag är det tänkt att vi ska en sväng till Jeppis för att fira min nyligen 18 år fyllda kusin Heidi. Och nu ska vi inte ens börja fundera på hur i hela friden det gick till att min lilla kusin redan blivit aderton.. Håhåjaja, men själv blir man ju inte gammal, eller!? Sen har jag också inbokat en date med Louise ikväll, det blir att påbörja projekt bort med julmaten med en promenad. Kommer bli skönaste den här veckan, utan tvekan!

Vad har ni på gång idag då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar