2 december 2015

Julkalendern lucka 2

Nåjaa, andra luckan, varsågoda! Idag blir det - precis som det var tänkt - en sång framförd av min sambo och mig. Vill bara påpeka att vi inte är några proffsmusiker (nå sambon är väl nära) utan bara tycker om att spela och sjunga tillsammans. Det är lite vår grej. Så taskiga kommentarer får ni gärna behålla för er själva. Musiken är en av de viktigaste sakerna i mitt liv och den känslan den ger mig vill jag också försöka förmedla åt er andra. 

Så här kommer den, andra luckan i bloggens julkalender:


17 kommentarer:

  1. Riktigt bra! Elle snyggt elle fint? Va seir man? Nåja he va bra iaf! :D Men me he va liti svårt ti hört va du sjungd så fösök lägg kamera/datorn elle va du nu använd för att spela in länger från kalle å meir mot te så man sko hör liti bete annus var e no absolut tummen upp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! å tack för tipset, he ska vi absolut tänk på ti nästa gang. får tving Kalle att spel liti tystari ;)

      Radera
  2. Verkligen fint. 😊 Å att få si hu bra ni kompletterar varar så var man ju så varm. He e no scäääleek 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. oj tack ;) he har allti vari vår grej, musik!

      Radera
  3. Vad duktig du är! :) Jättefint!

    SvaraRadera