31 december 2015

Glimpses of Christmas

Snart infinner den sig, känslan när man tröttnat på allt vad julen heter. Ännu njuter jag av röda inslag, julblommor och belysning i fönstren. Men innan jag vet ordet av åker allt i jullådan och mina pasteller kommer fram igen.. Och längtan efter våren infinner sig innan man hinner säga "tackochhejleverpastej". Nå, innan dess tänkte jag bjuda på de kanske sista julbilderna för detta år (och några på mina nya grönväxter). Julen 2015, you were great! Nästa vecka blir det tema vinter här i huset i stället.

 Tydligen var det inte världens bästa idé att låsa in en jättekotte i en glaskupa. YUCK!
 Kostade mig hela 75 cent, på Clas Ohlson.
 Tack för alla julkort hörni!
 Tydligen var det inte så idiotsäkert som jag tänkt mig att sätta en liten plastpåse in i minigranens påse...
 
Kanske ni åtminstone NÄSTAN ser den, vår nya utebelysning på uthuset?

JAJA. He va allt!

1 kommentar: