21 december 2015

Från min kamerarulle

Här ska ni få några bortglömda bilder från telefonens fotoalbum. Om ni följer mig på Instagram har ni säkert sett de flesta redan..

 //Min vackra amaryllis, som tyvärr föll i golvet när den hade fyra blommor och fyra knoppar! Nu är det bara två blommor kvar...//
 //En plantering jag gjorde till köket//
 //Supergod middag den tredje advent: Rökt lax, potatisnoisetter och pepparsås//
 //Stämningsfullt luciaprogram i Oravais kyrka//
 //Julkaffe med kollegorna på jobbet. Åsas varma smörgåstårta var något av det bästa jag nånsin ätit!//
 //Jag gjorde pepparkaksglass till julkaffet//
 //Ny kärlek i tamburen//
 //Kalle tyckte det var onödigt tungt att göra fredagens lucka till julkalendern//
 //Muchos nachos på Amarillo i lördags//
 //Kossu hälsar god jul!//
//Julplantering, pepparkaksformar i snygg glasburk och en julig inredningstidning, blir väl inte mycket bättre eller?//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar