13 december 2015

Här ekar det tomt

Gokväll på er, och trevlig luciadag och tredje advent och vad man nu kan önska! Idag gjorde jag en riktig rövare och sov till halv två! Hade tydligen mer sömnbrist än jag trodde.. Får nog verkligen ta och skärpa till mig med sovtiderna sista veckan innan jullovet.

Vad jag åstadkommit denna söndag då? Ja det är inte mycket det. Gått runt i huset och gjort ingenting, typ. Sen var vi en sväng och sökte julgran och delade ut lite julkort. Och nu börjar det dra ihop sig till filmandet av kvällens lucka! Och på tal om det.. Vad har hänt med alla kommentarer alltså? Från att ha haft 6-7 kommentarer per dag att godkänna förra veckan, har jag nu inte haft en enda på de senaste tre luckorna. What say you, liksom? Lite respons skadar aldrig, även om ni vill säga något negativt. Måste ju få lite konstruktiv kritik också!

Nä, nu ska vi filma så jag hinner till kyrkan på lucia sen. Hejtå!

2 kommentarer:

  1. All ha vari braa!:) men favoriten e fortfarand nr 8 :) vejt it om e va fö an va svensk elo för att refrängan va så fiin elo både och :D men iallafall du har fin röst ti sjung i liti höger tonart å :)

    SvaraRadera