15 september 2013

No time for blog, only fun stuff




På fredagkväll hade vi klassträff med Yrkestjejerna hemma hos Heidi i Jeppis. Vi beundrade hennes nya hem, myzte med hennes lilla hundvalp Kaapo samt åt smarriga tortillas och Linn's kolapaj. På lördag var det väckning 0700 och så spenderade jag 11 timmar på Måtasberget i Jepo. Mitt körande gick väl inte sådär jättebra, punktering och inga bromsar för att vara exakt, men annars var det riktigt trevligt. Kalle for till Närpes och jag dammsög i underkläder. Sen kom Cila och Madde hit och vi hade ost- och vinkväll. JAG drack VIN, kan ni tänka er! Men det var inte gott. Inte sådär jättegott i alla fall. Sen pratade vi och berättade stories också. Till klockan ett på natten. Jag sov som en prinsessa. Idag, söndag, har jag sovit länge och varit på en skön hösttur med tant Elli. Nu ska vi iväg på söndagsmiddag till Kalles mommo, som nyligen fyllt år. Sen gymmet, of course!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar