19 september 2013

En torsdag på språng

Fullt upp denna torsdag. Började med sedvanlig morgongröt, hoppa i kläder, fixa, och sen bilade jag iväg till jobbet tills klockan åtta. Donade på som vanligt och hux flux var klockan tre och så hade dagen gått förbi i ett sus. Bilade raka vägen till Jeppis, handlade nya stövlar åt mig (jaja, nu ska jag inte köpa fler höstskor i år!) och for sen till naprapaten. Skönare i ryggen igen efteråt. Svängde in via Supermarket och köpte en kyckling-caesarsallad och bilade hem till Årvas. Käkade, hjälpte Kalle att flytta in vårt nya tv-bord samt plocka om lite där. Sen var det bara att dra på träningskläderna och flänga iväg till St1, där jag träffade Madde klockan 18:30. Promenixade strax över en timme i det sköna höstvädret. Bra för knopp och kropp! Nu sitter jag och tittar när Kalle spelar GTA och har färdigt ombytt till följande träningspass: gym tillsammans med Sabina 20:30. Nytt program idag så det är riktigt spännande! Får bara se hur slut jag är när jag kommer hem ikväll...

Vårt nya tv-bord - ett exakt likadant som tidigare! Skuttade ihop dem och flytta om hyllorna lite så blev det riktigt bra. Ser myyyycket vettigare ut nu! Nu ska jag bara hitta på nåt att sätta i glasburken så blir det nog riktigt bra. Och ja, sen ska vi ju ha hemmabio också. Nångång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar