5 september 2013

Dagarna susar förbi

Yepp, dagarna susar förbi och ingen tid eller stor ork för att blogga finns heller. Vet att ni fortfarande väntar på detdär inlägget om mitt jobb... Men vill verkligen lägga lite tanke bakom det och skriva ordentligt, så därför kan jag inte vända ihop det på fem minuter. Men lovar, det är pågång! Hoppeligen ännu denhär veckan.

Vad annat har jag pågång då när jag inte hinner blogga? Tja, jobbar mest. Igår 8:20-16 och idag böt jag till 7:40-15:20 (fast var nog till 15:35 idag). Igårkväll var det talko i Jepo så det var väl i princip vad min dag gick ut på: jobb och lite städning. Håller som bäst på och fixar ihop lite mat och sen är det en promenad tillsammans med Cila som står på agendan. Efter det borde jag ännu orka på gym med Sabina klockan åtta, så får sii tå! Ryggen känns nästan som vanligt idag, så ska hoppas det hålls så. Annars blir jag minst sagt irriterad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar