9 september 2013

Ännu en måndag

Denna måndag:
- jobb 7:40-15:20 (eller var faktiskt till 15:40 idag)
- handla på Halpa Halli i Vörå
- Kalle fixade mat

Nu vilar jag lite och ska strax hoppa i träningskläderna och bila iväg till Nykaabi. Måndagszumba i Jeppis på agendan, of course! Sen bara slappa och i säng när jag kommer hem. En ganska okomplicerad måndag, med andra ord.

 Köpte nya höstskor idag. Nu har jag 4 nya par, så jag borde klara mig ett tag igen! Dessa var 29,90 eurosar från HH.
 
Världens i särklass godaste köpisbröd, om ni frågar mig. Till och med jag som vanligtvis inte äter bröd blev "tvungen" att ta två skivor idag. Så gött!
Dagens middag var en evig klassiker: spaghetti och morosås. Kalles hemliga ingrediens som gör såsen så god är faktiskt KANEL.
Har du något särskilt i din maletköttsås som gör den speciell?

2 kommentarer:

  1. nam, medelhavsbröd is the shit!! naaaam. btw, skorna ser lika nam ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, he e så gott så man sku kuna äta åpp heila brö på ein gang!
      tack, man kan faktiskt hitt snygga skoar på Halpahalli, tänk he ;)

      Radera