2 september 2013

Another new week

Dagarna dom går och går efter varandra... Kan inte riktigt fatta att det är måndag igen. Det är ju bara måndag och fredag nuförtiden! Nå, denhär måndagen har jag i varje fall varit i jobbet mellan 8:20 och 16. Busat med kidsen och njutit av den höstiga solen på eftermiddagen. Trampade hemåt och ligger nu här på sängen och väntar att gubben ska komma hem så vi får värma lite mat åt oss. Sen blir det väl troligen en shoppingresa till Vörå. Och så ska jag till Nykaabi för att åka iväg till Jeppis på zumba med mami ikväll. Inte mycket annat pågång.

Fick ge mig med denhär skitryggen och ringa naprapaten. Den stackaren kommer nog aldrig slippa mig! Varje gång det blir bättre, så händer nåt igen. Fattar. Inte. Varför. Och denhär gången är jag ju inte ens riktigt sjuk. Det bara ilar sådär obehagligt. Som om en muskel låst sig och trycker på diskarna eller nåt. Nå, imorgon klockan 7:20 ska det hoppeligen åtgärdas. Blir alltså tidig kväll idag om jag ska orka mig upp 0600... Hohho. Aldär får man vil naa!

3 kommentarer:

  1. Ska ja dra ett langt TUUUUUT tå ja far förbi på riksin imåron? Så do nou kommer de åpp! Startar en stund föri tå ja ska va 7 på praktik i jeppis :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja he kan no va bäst att do gör he! annås e ja väl nog i sömnin enno klockon sju.. å tå hendar ja itt namejr :D sko jo ha kona lift mé de tå, men tå slipper ja no itt tibak ti dagis na rikti fort ;)

      Radera
  2. Ne tyvärr..tror dem flesta bånen ha gedd åpp kl 16 ;)

    SvaraRadera