28 september 2013

Dödströttheten

Börjar verkligen bli trött på denhär förkylningen nu. 1,5 veckor har jag gått och snorat och hostat och hängt med huvudet. Förutom dendär zumbatimmen i tisdags och en relativt lugn ridtur i torsdags har jag bara vilat. Har inte ens cyklat till jobbet varje dag för att vila kroppen. Ändå hjälper det inte. Lika tung i huvudet och trött i kroppen ännu idag. And I'm gettin' fuckin' tired of it! Promenerade till svärisarnas och tillbaka, och nu har dödströttheten lagt sig över mig. Vet faktiskt inte hur jag ska orka släpa mig upp ur sängen och sätta igång med matlagning. Nå, har väl aldrig hänt sig förr att jag stannat kvar i sängen hela dagen, så på något sätt ska jag väl lyckas boosta kroppen. Blir bara riktigt irriterad när det ska vara såhär. Har fortfarande inte gymmat nya programmet. Känns som om jag håller på att tappa gnistan om jag inte kommer igång snart. Spegeln visar bara försämring också... SUCK. En sån dag idag.

Annars ska ni inte tro att jag glömt bilderna. Det är bara så att jag idag håller på med en sak jag såg på Linns blogg igår. Så ni får vänta lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar