29 september 2013

Näin meillä

En med ögonen i kors och andra somnar framför GTA varannan minut...

Har en lång dag bakom. Väckning 6:30. Iväg bilande till Kauhava. Stått och frusit x-antal timmar. Kört lite (nä, det gick inte så bra som jag hoppats, no shit). Åkt hem utan nån ny bil (again, no shit). Käkat lövbiff på ABC. Och nu orkar vi inte göra något. Jag tog beslutet att inte traska iväg till gymmet i hopp om att jag då ska vara helt frisk imorgon och träningen ska kunna återgå till det normala. Veckans träning ser nämligen ut såhär:

Måndag - cykla 4km
Tisdag - cykla 4km, zumba 1h
Onsdag - cykla 4km
Torsdag - ridning 1h 10min
Fredag - vilodag
Lördag - promenad 5km
Söndag - vilodag

Usligt, med andra ord, precis som förra veckan. Så nu ska ni hålla tummar och tår för att jag vaknar upp frisk och kry imorgon! Tror jag ska hinka in en stor rykande kopp te nu, ta en varm skön dusch och sen krypa ner under täcket senast klockan tio. Det måste väl hjälpa!? Bilder och story om årets sista varmanstävling får ni imorgon. Okee?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar