31 augusti 2015

Sista augusti

Så hade vi kommit till den sista dagen i augusti. Slutar aldrig förundras över hur fort tiden går! Idag har jag som vanligt jobbat mellan nio och strax före fem. Härligt cykelväder igen, men måste nog erkänna att jag var lite trött i benen efter gårdagens gympass... På dagis donade vi bara på som vanligt, och när jag kom hem blev det sedvanligt middagsfixande. Imorgon ska vi ha personalmöte på jobbet, så håller som bäst på och bakar en skinkpaj tills dess. För ovanlighetens skull är jag faktiskt inte på väg på zumba till Jeppis idag, eftersom mamma meddelade att hon är krasslig. Så nu försöker jag luska ut hur jag ska komma mig ut på en promenad ikväll. Själv. Har nämligen inte lyckats få napp med en enda av mina vanliga promenadkompanjoner.. Nå, vädret visar sig ju åtminstone från sin bästa sida, så kanske det lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar