26 augusti 2015

Rain

Idag har det regnat för första gången på vem vet hur länge, och det var så himla skönt! Inledde denhär dagen med ett gympass mellan sju och åtta. Tog bilen till jobbet och var där mellan nio och strax efter halv fem. Svängde in via butiken för en blomkålsbukett, och satte igång och kokade blomkålssoppa. Kalle och jag hjälptes åt att plocka ur diskmaskinen medan vi jammade/sjöng lite med gitarren. Sen har jag fortsatt att sucka åt dedär j**la NNSB-pappren som det aldrig blir nåt slut på... Kokar snart över! Strax ska vi åka iväg till Margarethas för sånglektion, och så blir det veckans två matkassar från Livsmedel efter det. Skönt att jag redan gjort dagens träning, så får jag med gott samvete slappa på soffan sen ikväll.

Kanske lite random, men tycker min gjutjärnsplantering är så himla fin just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar