20 augusti 2015

En solig torsdag


Min torsdag:
- Jobb 6:45-14:30
- Planterat om lite blommor
- Solat/läst på balkongen
- Ätit risgrynsgröt till middag
- Varit på Idas kalas
- Promenerat en timme med Madde i kvällssolen

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på Kalle som snarkar framför Mad Max-filmen (fattar ingenting). Har ätit några av hans grillchips, och ska strax bädda ner mig i sängen med några kapitel Fifty Shades Darker. Spehennand! Imorgon har jag stängningsskift och jobbar i värsta fall till klockan fem. Har två dilemman, 1. Ska jag cykla eller inte? (kommer snabbare hem om jag tar bilen men älskar att cykla på morgonen), och 2. Ska jag gå på gym eller åka till Juthbacka när jag slutar? (vilken slags svett är jag ute efter, träningssvett eller trängselsvett?). Sen måste jag nog erkänna att jag är lite sur över hurudant väder det utlovas hemma i helgen, med tanke på vad vi ska göra. Varmans på Kemora hela helgen... Får väl hoppas det är varmt där för en gångs skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar