23 augusti 2015

Racingsöndag

Lite brunare, lite tröttare, lite sjukare i magen, lite gladare... Så var höstens Kemora-tävling över för denhär gången. Kan meddela att det inte blev några större racingframgångar för gubbarna idag heller. Kalle krockade med föreningskompisen Jocki i första kurvan i allmänna och bilen blev kaputt. Martin kom sig enda till semi, men tyvärr räckte inte bilens krut för att ta sig vidare. Däremot så hade NNSB framgångar i form av en 2:a plats i junior (Rasse Häggblom) och en 1:a plats i allmänna (Jani Rolander). Dessutom hände det jag inte trodde skulle hända på kommande sex år - jag fick en till bil i mitt namn i bådasi! Så nu är vi en Opel Kadett rikare. Efter en betydligt kortare dag än igår åkte vi hemåt; varma och trötta av solen och sjuka i magarna av glass, smörgåsar, pyttipanna och lakritsremmar. Åtminstone jag är på gott humör efter denna racinghelg - he vart en sånde bäter hälj!

Dagens fyra från Instagram:
Rasse tog en fin andra placering i juniorklassen.
 Men Kalle, hur kör du egentligen?
 Njuter av vädret!
Mitt nyförvärv!

Resten av bilderna från helgen får ni i ett skilt inlägg.. Har raderat mig ner till 100 bilder nu från 150.. Men det lär ta en stund att välja ut vilka som kommer med på bloggen eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar