16 mars 2015

The hair

Nä hörni flickor, får nåo byri jöra na åt dehär håri ja no!

Dagarna i ända går jag och funderar på vad jag ska göra åt denhär risbusken jag kallar hår. Det är så livlöst, färglöst och framförallt TRÅKIGT. Skulle pigga upp med lite färg, och sen är jag nog rätt sugen på att göra permanentlockar igen... Det var ju denhär tiden förra året jag fixade lockarna, och dem trivdes jag så himla bra i! Får nog ta och konsultera svärmor här snart tror jag.

Annars har jag inte så mycket nytt att komma med idag. Steg för ovanlighetens skull upp tidigare och gick i duschen i morse, händer verkligen inte så ofta! Föredrar nog att sova längre.. Jobbet 8:30-16:15, men kunde nog nästan ha haft en hemmadag idag, är fortfarande ganska krasslig, trött och slut. Hade nog lite för mycket program i helgen tror jag, känner mig inte alls utvilad.. Nå, hoppeligen ska det gå över ännu denna vecka! Kom mig hem, värmde en portion av gårdagens kycklings-spenatpasta. Nu ska jag skriva ihop veckans handilslisto och sen småningom bege mig till butiken. Återstår att se om jag kommer mig till Vörå, eller om det bara blir Livsmedel ikväll.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar