9 mars 2015

Ny vecka igen

Ny vecka, nya möjligheter, som man pa säg! Från och med idag får jag kalla mig själv handledare på jobbet, i och med att jag fått en barnträdgårdslärarstuderande att "ta hand om". Spännande, intressant och roligt! Tycker ju att jag nyss själv gjorde min sju veckors praktik på dagis i Nykaabi... Och det är ju banne mig TRE ÅR SEN. Jaa nåo byri man vaar na gambäl.. Satt extra länge med planeringen idag innan jag kom mig hem. Hade ju tänkt att jag skulle få vila flera timmar innan jag måste lägga igång med matlagning, men sini nejnej, potatisarna kokar just nu och ugnen är igångsatt. Ikväll blir det panerad fisk med dippsås till middag, yummie! Ska försöka vara nyttig och äta bara sallad till.

Har mått riktigt konstigt idag, nån blandning av förkylning och magafari, ja eller det vrider sig och värker i magen. Trött är jag också, förstås, så får se om det blir nån zumba för denhär tjejen i afton. Förra veckan var jag inte alls på gym pga förkylningssymptom, så får se om det fortsätter på samma bana nudå. Orkar. Inte. Med. Sjukdom. IGEN.

2 kommentarer:

  1. Spännand me en praktikant! :D Btw, vi måst ga på promenix snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa ja känder me naleis vuxen tå ja har en praktikant, haha :D
      jepp he måst vi! kanski torsda kväll?

      Radera