2 mars 2015

Aldrig

Carro startade en rolig grej häromdagen, en "aldrig-lista", som jag tänkte passa på att haka på:

Jag har aldrig tyckt om katter (och kommer nog aldrig göra det heller)
Jag kommer aldrig att sluta vara höjdrädd
Jag har aldrig tyckt om färgen blå
Jag kommer aldrig att förstå mig på människor som känner behovet av att "dra hovo foll" varje vecka
Jag skulle aldrig prova på droger, eller acceptera att nån i min umgängeskrets gör det
Jag tar aldrig selfies när någon ser
Jag tränar aldrig med musik i öronen (dock lyssnar jag alltid på radio)
I min familj har vi aldrig sagt att vi älskar varann rakt ut
Kalle och jag har aldrig varit, och kommer aldrig bli "själsfränder"
Jag kommer aldrig att sluta helt och hållet med hästar
Jag har aldrig tyckt att Edward i Twilight är snygg (team Jacob!!!)
Mitt jobb är aldrig likadant, det varierar från dag till dag, och det älskar jag!
Jag köper aldrig det dyraste märket
Jag kommer aldrig skriva ut mig från kyrkan - vad har den nånsin gjort mig för illa, va?
I vårt hus går vi aldrig och lägger oss i tid
Jag är aldrig utvilad när jag vaknar
Jag har aldrig ätit sushi
Jag vill aldrig träffa på en björn i skogen
Jag kommer aldrig att börja samla på Muminmuggar (tror jag)
Jag har aldrig varit till Asien eller Afrika (för Kanarieöarna räknas väl inte till Afrika?)
Jag tänker aldrig aldrig nånsin börja använda ordet hen
I mitt liv hittills har jag aldrig varit 100% lycklig
Jag kommer aldrig förstå mig på mode
Det finns aldrig tillräckligt med timmar på dygnet
Jag skulle aldrig klara mig utan musik
Jag har aldrig förstått mig på animerade serier (typ South Park och Family Guy)
Jag kommer aldrig att behandla mina barn olika
Jag accepterar aldrig orättvisor
Jag tänker aldrig sluta äta kolhydrater helt och hållet
Jag klipper aldrig mina naglar (biter på dem)
När jag tränar är jag aldrig snygg, varken före eller efter
Man kan aldrig ha för många doftljus hemma, enligt mitt tycke
Jag har aldrig (i mitt vuxna liv) vägt under 65 kg
Jag vill aldrig dö genom att brinna eller drunkna
Jag läser nästan aldrig böcker
Jag kommer aldrig att acceptera att kvinnans roll i samhället är att sköta barn och stå i köket - vem fan skulle göra det 2015 egentligen??
Jag kommer aldrig sluta tycka att ALDRIG är ett jävligt fult ord
OCH
Man ska aldrig säga aldrig!

Jaa... Det blev en jäääkla lång lista alltså! Tror jag får fortsätta på dethär nån gång, det var ju hur SKÖJ som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar