22 mars 2015

Den ostädade sanningen

Jag brukar ju alltid visa bilder på vårt nystädade hem, men idag tänkte jag bryta mönstret lite och visa hur det oftast ser ut här i vardagen. Okej, jag är super pedantisk och släpper det sällan riktigt äckligt och råddigt här. Brukar alltid se till att plocka tvätten i skåpet, hålla rent på diskbänken osv. Men idag när jag steg upp såg det nog så bedrövligt ut här (åtgärdat lite i efterhand) så jag tyckte jag behövde visa åt er hur det KAN se ut här i Midgård ibland. Varsågoda, den ostädade sanningen:

 O-M-G Kalle, städat nåt i rummet på sistone..?
"Råddigt" hemma hos oss...

2 kommentarer:

  1. Härligt få se lite såna bilder också :) Snygg bakgrund på bloggen förresten, har förgäves letat efter en snygg sådan... Har du gjort den själv eller hittat den någonstans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, hehe, man får väl bjussa på sanningen ibland också, och inte alltid det onaturligt tillgjorda "sociala medier-hemmet" ;)

      Bakgrunden har jag hittat på Google, och så kan man välja egen bild här på Blogspot, så på det viset fixade jag den!

      Radera