6 juli 2014

Today I swear I'm not doing anything

Jestas i väädin vilken helg jag har bakom mig! Trött och slut in i märg och ben. Maxmodansin i fredags, "inflyttningsfest" hemma hos Linn och Åcke efterföljt av dans på Ståorbjärji + efterfest igår. Idag har Linn och jag gått på Loppisrace i Karvsor-Kovik-Tuckor, kanske inte världens bästa idé med två dagars krapula och gassande solsken. Sen har jag inte gjort ett piss. Ätit toast och vattnat blommorna. Väntar som bäst på att allra sista avsnittet Californication ska laddas ner. Och sen tänker jag fortsätta göra ingenting. FÖ JA HAR JU SEMESTER ÄNNU!

Dagens loppisfynd, totalt 4,40€!
Gammal stol, vet inte om jag ska ha den inne eller ute, "he läär jo viis se". 3€!
2 x tidningar 50 cent.
Två ljus i trä, 20 cent styck.
Plastvisp + "tång" också 50 cent. 
Lyckat, med andra ord! Även om vi kom lite för sent för de bästa fynden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar