7 juli 2014

Älskade juli


Formen är inte den bästa efter helgen måste jag säga... Men jag kämpar vidare! Efter vårt lilla talko var det skönt med ett dopp vid Kangan. Vattnet var kanske liiite kallt, men det svalkade skönt. Första doppet utan bastu i år. Och måste säga att jag gör framsteg, förr tog det ca 20 minuter innan hela jag var doppad. Brukar ta ett steg i taget. Idag orkade jag inte fega så länge så det tog bara 5 minuter. Haha! Brassade iväg från Kangan och for via Lavan, dvs. Årvasbeachen. Satt och njöt i kvällssolen en stund med Ronny, Robert och Fredrik.

Grabbarna for till Kaffestugan på en, själv drog jag på mina nya träningsshorts och traskade uppför lokalbacken. Måste säga att det inte var det trevligaste passet idag, men det gick förvånansvärt smidigt i alla fall! Orkade mycket. Vattnade blommorna, nice när vattenslangsmojängen sprättade av och jag fick vatten över hela mig! Skönt med en dusch efteråt. Så fixade vi räktoast och nu väntar vi att Beck - flickan i jordkällaren ska börja. Hoppas på lika härligt väder imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar