22 juli 2014

Buzzador/BIC Soleil Bella

Buzzadorkampanjen för BIC Soleil Bella går snart ut, och jag tänkte nu passa på att berätta lite om vad jag tycker om gratishyvlarna och rakskumsburken jag fick hem på posten. Vet ni inte vad jag snackar om kan ni läsa här och här. Jag har testat en av Bella-hyvlarna i ca två veckor nu. Idag blev det väl sjätte rakningen, och först nu märker jag att bladet börjar bli lite trubbigt. Men no hätä, det går nog att använda några gånger till ännu, bara man trycker på ordentligt. 


+ Liten och enkel att ha med sig
+ Rakhyveln har en skyddskåpa 
+ Rakskummets storlek får många plus i kanten ( perfekt resestorlek!)
+ Rakhyveln är vass och lämnar inga hår eller sår, jämnt resultat
+ Fungerar på både korta och långa hår

- Kunde räcka till fler rakningar

Så som ni kanske förstår är jag väldigt nöjd med BIC Soleil Bella! Rakskummet hade jag testat från förr, men inte rakbladen. De är dessutom betydligt billigare än Venus Breeze som jag vanligtvis använder. Så vem vet, kanske jag handlar hem BIC Soleil Bella nästa gång jag behöver påfyllning i rakblads-lagret! 

Vill du också bli en Buzzador? Då kan du gå in häär, och ange mig, LillMimmi, som tipsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar