23 juli 2014

Min onsdag i ett nötskal

Började dagen med gym mellan 11-12. Helt överkomligt med ett fyra seriers armpass i shorts och topp!
Drack en proteinshake, tog en dusch och begrundade livet en stund, med en portion persikokvarg i handen.
Vi har ett getingbo ute på balkongen, så dit vågar jag inte gå (efter att ha blivit stucken i pannan igår). Fick alltså bära ner min solstol och bänka mig FRAMFÖR ROSKISARNA. Det var nämligen ända stället på gården där hvc-besökarna inte har full insyn.

Sen var jag ute på lite ärenden, och köpte en glass i samma veva. Denna vecka kör jag på konceptet "en glass om dagen i magen e bra för matsmältningen". Oliiidligt varmt här inne, så när jag kom hem tillbaka hoppade jag i bikinin igen, drog på strandklänningen och trampade ner till beachen. Tre härliga timmar låg jag och slappade, läste, lyssnade på musik och bara njöt av värmen. Två dopp blev det också, skönt!

Nu försöker jag samla krafter för att gå ut och rensa lite i rabatten. Man ska passa på när man kan, eller hur.. Sen tror jag bestämt det blir en cykeltur. Måste ju jämna ut detdär glassätandet på något vis! Kan faktiskt inte få nog av cykelturer i kvällssolen, känns det som. Sen ska jag kolla film och äta morot med dipp. Imorgon styr Hanna och jag kosan mot Tuuri, wihhuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar