21 november 2013

Mary Kay-torsdagkväll

Handlade ju tre boll-ljusslingor på Koduekstra i Tallinn, och passade på och tog fram en av dem denna mörka ruggiga novemberkväll. Satte den i vitrinskåpet, där den lös upp riktigt bra!
Nästan lite för ljus... Får nog fundera noga vart jag sätter de andra två!
 Catriina var och höll Mary Kay-hudvårdsklass hemma hos mig ikväll. Vi fick rengöra ansiktet, ha ansiktsmask, fotbad, peela fötterna, lacka naglarna, prova läppstift o parfymer och alltmöjligt... En riktigt härligt avkopplande kväll! Kunde inte ha blivit bättre. Fast vi bara var tre pinnar. Men kanske lika så bra det!
 Tror dethär är första gången i mitt (vuxna) liv som jag har lackade tånaglar. Sorgligt nog är jag inte speciellt kvinnlig när det kommer till nagellackning...
 Provade läppstift också, riktigt rött. Såg snyggt ut på avstånd men när man tittar noga är det inte snyggt pga mina utsuddade läppkonturer (blivit "nerslipade" av mitt läppvårdsberoende)...
 Kvällens gotta: limesaft, basilika-limeparfait och tonfisk-tunnbrödsrullar. Omnomnom!
Och såhär ser jag ut just nu, "after-party-mode".
Man får si ut som man vill tå man bara e hejm i soffon!

3 kommentarer:

  1. It was so relaxing and fun! Behövdist verkligen efter en minst sagt stresso dag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa he va SÅ skönt! sånde sko man nog måst unn se oftari :D vart på riktit bra humör!

      Radera
  2. Du passar jo skitbra i läppstift!

    SvaraRadera