3 november 2013

I'm going there

Hejhej. Inget särskilt på hjärtat denna söndag. Igår hade jag hemmakväll med en promenad över den ljusbeklädda gravgården och sen filmkväll med morot och dipp. Sjukt skönt. Idag sov jag ganska länge, latade mig en stund i soffan med sambon, och sen blev det en 1,5 timmes promenad tillsammans med Madde & Cila. Satte bollen i rullning igen och tankeverksamheten är på topp. Ätit en smörgås och nu tänkte jag bila iväg till Nykaabi för veckans ridtur. Tror jag behöver den ganska mycket. Sen ska vi hoppas jag har motivation att gå till gymmet ännu ikväll. Har tappat motivationen denhär veckan... Gissar det börjar bli dags för programbyte i min hjärna om dethär ska bli till nåt.

Sen tycker jag förresten att ni ska lyssna på denhär låten. Så. Jäkla. Fin. Önskar jag också hade dendär whiskeyrösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar