21 november 2013

Keepin' busy

Inga uppdateringar på denhär bloggen, inte. Som ni antagligen lagt märke till. Såhär har denna vecka nämligen sett ut för mig:

Tisdag - jobb 8:20-15:20. Hem, skriva handilslisto, handla, fixa käk, äta, pusta ut två minuter, byta kläder, bila iväg på zumba till Pensala. Hem, duscha, titta tv-serier och sen i säng.
Onsdag - jobb 8:30-15:30, sen ännu planering till 16:15. Hem, fixa lite käk, städa lite i köket, pusta ut en halv minut, byta kläder, fixa och sen iväg på kurs till Maxmo mellan 18:30 och 21. Hem, fixa inför kommande dags Mary Kay-party, titta sista avsnittet Orange Is The New Black (ååh, vill att säsong 2 ska börja NU!) och sen i säng.
Torsdag - jobb 8:30-15:30. Hem, dammsuga och plocka undan lite i hushållet, ställa det sista inför kvällens Mary Kay. Duscha, fixa, äta lite. Sen höll det på att skita sig med hela bjudningen och jag blev lite sur och tvär. Men nu har det ordnat sig och jag sitter som bäst och lugnar ner mig på soffan i väntan på konsulten och sen småningom också mina gäster.

Lovar att uppdatera mera.. en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar