23 november 2013

Augusti-november

Dehär senaste två veckorna när jag funderat lite mer på kosten än annars har jag verkligen fått fina resultat. Förra helgen fick ni ju redan se augusti/november-kroppsformer, nu tänkte jag dela med mig av måtten också. Har fortfarande över hälften kvar till min målvikt, men jag är ju åtminstone påväg åt rätt håll nu! Har inte vägt såhär lite sen hösten 2010, tror jag. Och mindre ska det bli! Är så otroligt taggad nu när jag börjar se resultat, när jag märker att så lite förändring kan göra otroligt stor skillnad. Men rädslan finns alltid där att jag ska falla tillbaka i gamla mönster...

Augusti (1.8.)
Armar 31 cm
Midja 85 cm
Mage 99 cm
Höft 107 cm
Lår 65 cm
Vad 41 cm
Vikt: 82 kg

November (22.11.)
Armar 31 cm
Midja 80 cm
Mage 93 cm
Höft 103 cm
Lår 61 cm
Vad 40 cm
Vikt: 77,7 kg

Alltså armar samma, hängfläsket har ersatts av muskler. Midja -5 cm, mage -6 cm, höft -4 cm, lår -4 cm och vader i princip samma. Viktminskningen på 4,3 kg har i princip skett dehär senaste två veckorna, och för mig betydligt närmare min målvikt på 70 kg. He böri ta se! Och får bara säga tusen tusen tack till min PT Sabina som fått in mig på rätt spår! Ska försöka att inte göra dig besviken framöver heller. Jag tror jag har hittat min gyllene medelväg, äntligen!

Motivationskroppen/drömkroppen!

2 kommentarer: