6 november 2013

Dagens feelis


Bitter och inåtvänd idag. Inte många ord jag kan yttra om det här på bloggen. Menmen, sämre vecka pågång på jobbet. Livet i allmänhet känns lite surt. Kanske det beror på vädret? Tycker det börjar bli dags för lite snö och julfeelis nu. Shoppar julklappar och julpynt för alla slantar jag hittar. Planerar och funderar hur det ska se ut här i lyan om några veckor. Tyvärr är inte sambon lika ivrig... Nå, jul ska det väl bli ändå. Nu ska jag skärpa till mig en stund och fixa inför lördagens NNSB-höstmöte. Sen fundera vad jag ska beställa från Dermosil. Och så gym med Sabina 19:15. Och så blir det hoppeligen en bättre dag imorgon!

4 kommentarer:

  1. Tsemppiä! Inte alltid lätt att va dagistant, hoppas jobbveckan blir bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! ska hoppas e svänger imåron...

      Radera
  2. Jag å har rikti lust ti böri julpynt å sitter å funderar allt va ja sko vila ha, tyärr seijr plånbokin annat, å han ja bor me :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, janå ja får nog köp allt julpynt sjölv ja om ja ska ha na nytt, denhär ja bor med sko väl itt kon bry se na minder :D har nog fråga ifall an vill ha na gardiner ti rymi sett å enda an säger e "hmm, ja vejt itt, måst si"...

      Radera