17 maj 2015

Dagens playlist

Började med Evanescence - Lithium, live funkar minst lika bra.
Fortsatte med favoriten Watch Over You av Alter Bridge. Och plötsligt uppenbarade sig Lzzy Hale och jag var såld.
Kombinationen Lzzy och Amy visade sig vara fantastisk, och plötsligt hade jag en helt ny favoritlåt.
Sen kom jag in på en helt för mig okänd artist, Lindsey Stirling.
Visade sig att hon var ganska jävla fantastiskt, speciellt i kombination med skönsjungande John Legend.
Sen trillade jag dessutom över min absoluta Twilight-favorit. Gråten i halsen. Jag som inte ens brukar tycka så värst mycket om fiolmusik!
Och sen var jag tillbaks till Lzzy igen. Denna gång med en av mina absoluta favoriter bland manliga sångare - Tom Keifer. 
Och så vidare och så vidare.

Magic sunday music!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar