16 april 2015

Torsdag


I morse hade jag satt alarm på 6:10. Gick och spanade ut genom fönstret och velade fram och tillbaka ifall jag skulle gå på nån morgon-PW. "Äh, jag har ju redan stigit upp", tänkte jag, och drog på mig träningskläderna. Hur det gick? Tjaa, det piskade snöblandat 4,8 kilometer, och jag såg ut därefter när jag kom hem 43 minuter senare. Dyblöt, andfådd och lite småled. Meeen, jag kom ju mig igenom! Och det bästa: Jag var mycket piggare sen, efter en dusch och en morgonsmoothie.

Jobbade åtta till tre, stannade kvar mina 40 minuter och planerade. Kom hem och fick nästan genast äta middag, sambon och jag hjälptes åt att fixa ihop lappskojs. Nu har jag hoppat i nya kläder och hunnit sitta en liten stund. Jobbet kallar åter... Ikväll ska vi göra oss redo inför kommande veckors föräldrasamtal. Så det blir några timmar till på dagis än idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar