14 april 2015

Takin' it easy

En tisdag då jag hade otrolig skallebank och ringande öron när jag åkte hem från jobbet strax efter fyra. Svängde in via Livsmedel och köpte hem veckans två matkassar. Kockade panerad fisk med dippsås och potatis/sallad tillsammans med sambon. Åt med god aptit. Sambon, ja han hade förresten varit till Jeppis en sväng idag och hämtat hem vår nya soffa. Wohoo! Funderade en stund och kom fram till att bruna soffan flyttar till Kalles rum, och så säljer vi konstlädersoffan (som ju är sönder). Tjugo minuter tog det på FB-loppis så hade jag gjort en deal. Så bara vi slipper en soffa nu så får vi flytta in den nya i vardagsrummet. Då är det bara soffbordsproblemet som återstår då...

Ingen zumba för mig idag, tyckte jag var lite för trött och krasslig för det.Så här sitter jag snällt i soffan och sneglar när Kalle spelar Playstation. Och borde gå och printa ut föredragningslista inför morgondagens styrelsemöte. Samt gå igenom lite loppisgrejer. För sen ska vi kolla film - Hunger Games trean. Åså vaar e väl nattin på he tå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar